January 28, 2012

kerna newspaper....

sebab nak siap kan layout newspaper aku (eh, kelas la..) aku demam terok,.... sampai sekarang tak sihat-sihat lagi.... huuhuhuu.... kire-kire da dekat dua minggu dari aku kat shah alam lagi....
tak salah kan yang len .... cume, leaders aku da suruh anto awal tapi still lambat juga dapat... yang lagi aku geram tu.... aku bagi template untuk CS4 and da cakap kat dowang sume suh gune yang sama gak... aku sanggup berkorban install len and bawak gne laptop aku yang patah tu... apa salahnya kalau dowang install kan CS4... pergh... kerja yang sekejap jadi susah..... siot la....
aku g cari abg CC untuk adjust kan lepas aku tak ley bukak... x patut kan...??? pergh.. dari zohor sampai la kul 11 mlm aku kt cc tu.... kejam gak kawan2 nie,...
tak ape la.... bukan nak merungut (nak share kesedihan jer) 
memang la da siap pun.... tapi aku bawu perasan ad yang tak betul ,.... hehhehe... 
yang lagi aku geram tu..... ad plak manusia nie yang buat halai balai.... tak tahu guna? ko x tak nak tanya... aku da bagi template yang gile senang da,,... template yang aku bagi pun tak guna, buat last minute memang la jadi macam tu... gile banyak nyer alasan.... isk2.... 
serius aku cakap... kalau aku sendiri yang buat, x de la lame sangat pun nak siap,,... bukan kata mahir.. tp da ad template 2.... follow jer, sure2 bley buat.... sorang member aku nie, die gune template aku buat and aku nak edit pun senang... tak banyak pun aku nak edit untuk die, just arrangement jer nak di sesuai kan.... (eh2... dua org...huhuhu)
tapi masalah besar ialah gambar untuk news yang diberi..... pecah... da penat nak edit sebenarnya,... ada yang teruk sangat sampai tak ley nak adjust langsung..... huhuhuhuhu
apa-apa pun... aku da usaha yang terbaik and itu yang termampu aku lakukan.... syukur lah....
harap-harap esok lusa aku sihat sepenuhnya.....amiinnnnn...

p/s: aku post kat fb sal demam, tetiba jer lecturer aku nie komen,... OMG... seram nyer aku ase.... huhuhuu... 


No comments: