January 7, 2012

welcome 2012

HAPPY NEW YEAR BUDDIES.... =D

25 december hr 2, genap umur aku yg ke 23.... erm, da mkin meningkat usia.. tapi banyak lagi perkara yang tak lengkap dalam hidup aku..... huhuhu
erm, azam tahun nie? hahaha... rahsia (masih meneruskan azam tahun lepas yang tak tercapai... =( )
tapi yang pasti, semester empat degree nie aku rasa macam loser giler....huhuhu.. macam2 aku terlepas... sedih sangat....
rasanya semester nie aku sangat malang... sambut birthday lam bas... hahaha.. tak pernah lam hidup aku macam tu... setiap tahun mesti bersama keluarga, makan kat luar. (sejak dewasa abah dah tak beli kek tp still sambut - makan kat luar)
harapan aku untuk semester akan datang .... ~prestasi aku meningkat~
sempena dengan tahun naga.. tahun kelahiran aku.. semoga naga yang bersama aku dapat menyembur api dengan marak bukannya asap atau air... =D
 


No comments: